Pomeranian

Jag har ju som sagt alltid varit en djurmänniska. Vi har alltid haft minst en hund och även katter, ödlor, marsvin och häst. Jag älskar verkligen djur och ser inte ett hem utan djur som lika mysigt. Jag har även under en längre tid tittat på en massa katter och hundar som jag vill ha om några år och verkligen kärat ner mig i pomeranian. Jag vill ha en liten och allert hund som kan gå på skogspromenaden men även nöja sig med en mysig kväll i soffan och denna hund är ju helt perfekt för det. Den är liten (väldigt liten) är pigg och allert och trotts sin storlek väldigt robust! Benen går inte av om man tar med den ut i stallet eller till crossbanan. Den är dyr att köpa men billig att äga. Pälsen är väldigt lättskött och deb äter cirka 1dl om dagen. Hör ni själva? Jag är helt frelst.




Kommentera här: