Måndag

Godmorgon på er eller snarare god förmiddag!
Jag sitter på englska lektionen och gör inte ett piss, inte på humör idag vill ha jullov nu. Har inte hittat något att ha på mig till julafton och har inte ens köpt en julklapp. Men det löser sig väl! Får pengar på fredag så på lördag tar jag och lukas bussen till borlänge för att handla julklappar. Gissar på att det kommer vara en hel del folk, men så är det när man väntar till sista minuten. Sutar förövrigt kl 13.40 idag så blir att skynda sig till borlänge och ta bussen där ifrån hem! Så jädra skönt och sluta tidigt på måndagar. Vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem, antar att jag måste kolla igenom den där förbannade matteboken. 
 
Vad tycker ni förresten om att de flesta affärer redan börjat med "mellandagsrean"? Jag själv tycker faktiskt att det är ganska trisst då jag brukar se fram emot de efter att det varit jul och jag fyllt år. Nu kommer det ju inte direkt bli lika stort och kul om allting ska vara slut. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: